Vælg en side

Ram Tissemanden-Spil

DKK 139,00

Put a ring on it! Ram tissemanden er det skøre partyspil, hvor I skiftes til at have et bælte på med en stor plastiktissemand – og modstandernes opgave er at ramme den med ringe. Hvem lykkes det bedst at ramme pikken?! … læs mere her

Er Ram Tissemanden-Spil på lager?

Køb Ram Tissemanden-Spil

(93 kundeanmeldelser)

Beskrivelse

Ram Tissemanden-Spil F.A.Q.

Hvad koster Ram Tissemanden-Spil?

Du kan købe Ram Tissemanden-Spil for DKK 139.00

Hvor lang returret er der?

Du får hele 90 dages returret, når du har købt varen.

Hvor lang er leveringstiden?

Normalt leveres deres inden for 1-2 hverdage.

Ram Tissemanden-Spil er et af de mange populære produkter indenfor gadgets og kostumer

Ram Tissemanden-Spil er i den sjove ende af gaveskalaen, når der skal vælges en gave. Se alt,Leg & Spil,Festival,Julegaver til 25 årige,Julegaver til 30 årige,Julegave til søster,Party,Polterabend,Spøg og Skæmt ,Spil er en af de sjovere kategorier i webshoppen. CoolStuff.dk har solgt de sjoveste gadgets i mange år. Ram Tissemanden-Spil er med 90 dages returret godt sikret mod fortrydelse af dig køb. Har du som mange andre næsten opgivet at finde den perfekte gave, skuffer du i hvert fald ikke nogen, hvis gaven bliver Ram Tissemanden-Spil, gaven vil sprede glæde og smil i selskabet. Det kan siges meget enkelt: Ram Tissemanden-Spil er en eftertragtet mors dag gave. Mange gadgets bliver ofte opfattet som pjat, og derfor er der nogen, der ikke har lyst til at indkøbe en gadget eller to som gave. Det er dog en skrøne, og det skal ikke afholde dig fra at gå lidt mod strømmen og købe en gadget som gave, faktisk er det sådan at de fleste mennesker synes det er sjovt at få gadgets.

Gadgets købes oftere og oftere i webshops

Ram Tissemanden-Spil er en af de eftertragtede varer fra kategorien Se alt,Leg & Spil,Festival,Julegaver til 25 årige,Julegaver til 30 årige,Julegave til søster,Party,Polterabend,Spøg og Skæmt ,Spil fra mærket hos internet shoppen CoolStuff.dk. Hos online shops er et fantastisk brand, der ikke går af mode lige foreløbigt. Der er nogle gange tilbud på Ram Tissemanden-Spil, og køber ofte hos CoolStuff.dk. Ofte glemmer folk at, den rigtig gode gave gør modtageren glad. Vælger du at give Ram Tissemanden-Spil og pakker gaven pænt ind, at modtagerne er taknemlig.

Husk du får:

✓ 2 års garanti på alle varer
✓ Hurtig levering: 1-2 hverdage
✓ Bestillinger før kl. 15 sendes samme dag
✓ Billig forsendelse fra kun kr. 35,-

Fordele ved at købe Ram Tissemanden-Spil online

Forbrugere der køber produkter i danske webshops, er betingelserne lidt gunstigere, end hvis du handler i en fysisk butik. Webshop skal følge dansk lov, der giver 14 dages retrret. efter du har købt dine varer, og du kan finde webshops der giver mere og det kommer dig tilgode som forbruger. Når webshops har hele deres varekatalog liggende online, kan du se hele udvalget, og priser og betingelser er let for dig at sammenligne, iblandt alle de shops der sælger det, du er ude efter. For at det ikke skal være løgn, kan du endda lave en prissammenligning når du sidder på toilettet med din mobiltelefon. En anden ting du også slipper for, at være afhængig af at nå at handle i butikkens åbningstid. Når du har handlet dine produkter, kommer de hjem til din adresse, eller du kan bede dem om at sende til dit arbejde i stedet for, så du kan vælge det, det er lettes for dig. Glem alt om at stå i kø, hvor ekspedienten lige skal ringe til en anden for at høre, hvorfor prisen ikke går ind til det rigtige. Når handlen foregår online der er ingen kø online – det er bare direkte til betaling, og så er du videre, så spilder du ikke din tid på at vente på fru Hansen, der lige skal spørge om, hvad hver enkelt ting koster.

93 reviews for Ram Tissemanden-Spil

Vær den første til at anmelde “Ram Tissemanden-Spil”

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *